U kunt KLIC-meldingen bij Mister KLIC ook bestellen met gebruik van uw eigen Kadaster-gegevens. Zo lopen de betaling en de facturatie via het Kadaster, maar kunt u wel gewoon vanuit Mister KLIC uw KLIC-melding aanvragen. Hieronder staat beschreven hoe u een gebruiker in uw Kadaster account aanmaakt en de inloggegevens koppelt aan Mister KLIC.
Let op: U moet in Mister KLIC de rechten van een organisatie-admin hebben om de Kadaster koppeling in te kunnen stellen!
Log in bij de zakelijke omgeving van het Kadaster
Klik in het linker-menu op "Beheer Applicaties"
Zet het vinkje naast "KLIC Autoriseren SP" op actief. Let op: alle gebruikers van uw organisatie bij het Kadaster moeten individueel toegang krijgen tot de "KLIC Autoriseren SP". Dit kunt u instellen door onder "KLIC Autoriseren SP" op "Gebruikers beheren" te klikken en de juiste gebruikers toegang te geven.
Klik in het linker-menu op "Applicatie-overzicht"
Klik op "Ga naar KLIC Autoriseren SP"
Klik op nieuw en voeg 'GeoGap B.V.' (relatienummer: 1552948) toe als serviceprovider door op het groene pijltje naast GeoGap B.V. in de lijst te klikken.
Maak het vinkje naast "B2B aanvraag" actief en klik op opslaan.
Ga naar uw profielpagina op Mijn Kadaster (Profielinstellingen in het menu rechtsboven)
Zoek het klantnummer van uw organisatie en uw persoonlijke emailadres bekend bij het kadaster op en onthoudt deze.
Ga naar uw Mister KLIC profielpagina.
Klik onder "Kadaster-koppeling" op "Kadaster-account koppelen".
Voer het klantnummer van uw organisatie en uw persoonlijk emailadres, zoals bekend bij het Kadaster in en klik op Valideer gegevens.
Indien uw gegevens correct zijn kunt u nu op "Opslaan" klikken en is de Kadaster-koppeling ingesteld. Zo niet, neem dan contact met ons op.