Door op het Account & Organisatie-scherm op de knop "Gebruikers beheren" te klikken komt u op de gebruikersbeheer-pagina. U kunt deze pagina alleen gebruiken als u de rol organisatie-admin heeft.
Gebruikers van Mister KLIC kunnen één of meer van de volgende rollen hebben:
Veldwerker
Werkvoorbereider
Organisatie-admin
Een veldwerker heeft enkel toegang tot de KLIC-viewer en kan dus geen KLIC-meldingen en projecten beheren. Een werkvoorbereider heeft toegang tot zowel de KLIC-viewer als het beheer-gedeelte van de applicatie en kan dus zowel de KLIC-meldingen in de KLIC-viewer bekijken als KLIC-meldingen aanschaffen en projecten beheren. Een organisatie-admin kan hiernaast ook de gebruikers binnen zijn organisatie beheren.
U kunt een gebruiker toevoegen door op de knop "Gebruiker toevoegen" op de gebruikersbeheer-pagina te klikken. Voor een gebruiker kunt u de volgende zaken instellen:
het e-mailadres waarmee de gebruiker kan inloggen
de voornaam
de achternaam
de rollen van de gebruiker
U kunt een gebruiker wijzigen door op het potloodje naast de betreffende gebruiker op de gebruikersbeheer-pagina te klikken.
U kunt een gebruiker verwijderen door op het prullenbakje naast de betreffende gebruiker op de gebruikersbeheer-pagina te klikken.