
Het kan soms gebeuren: je doet een KLIC-melding en verwacht binnen 48 uur reactie vanuit het Kadaster, maar de KLIC-melding wordt niet tijdig geleverd. Wat is hier aan de hand? Met de nieuwste verbetering in Mister KLIC krijg je voortaan sneller en duidelijker inzicht in dit proces.
Waarom een melding soms vertraagd is
De meest voorkomende oorzaak waarom een KLIC-melding niet op tijd geleverd kan worden is het raken van een veiligheidsgebied: jouw KLIC-melding overlapt met een veiligheidsgebied. Het kan ook zijn dat een netbeheerder niet tijdig de data heeft geleverd voor het graafgebied. In beide gevallen kan het Kadaster de levering niet compleet maken.
Wat er is verbeterd
Vanaf nu toont Mister KLIC een duidelijke waarschuwing wanneer dit gebeurt. Je krijgt direct inzicht in wat er precies aan de hand is. Zo blijft je niet in onzekerheid wachten en weet je meteen welke vervolgstappen je moet nemen.
Jouw voordeel
Geen onduidelijkheid meer als een melding blijft hangen
Sneller actie kunnen ondernemen
Meer grip op het proces van je KLIC-meldingen
Veilig graven begint bij Mister KLIC
Lid worden van Mister KLIC draagt bij aan het efficiƫnt en eenvoudig werken met KLIC-meldingen. Wil je meer weten? Vraag een demo aan via info@misterklic.nl of bel naar 030-2270031.