Nieuwsbericht afbeelding

Nieuw in Mister KLIC: calamiteitenmeldingen

Wie met spoed moet graven omdat er anders persoonlijk letsel of schade dreigt, kan een calamiteitenmelding doen. De standaardprocedure wordt daarbij flink versneld en het is niet nodig op goedkeuring te wachten. Naast de reguliere graafmeldingen en oriƫntatieverzoeken is het vanuit Mister KLIC nu ook mogelijk een calamiteitenmelding te doen. Voer jij hem in, zetten wij hem direct door naar het Kadaster. Wel zo snel, wel zo gemakkelijk.

Let wel op: voor het afmelden van calamiteitenmeldingen gelden andere regels dan bij het afmelden van reguliere KLIC-meldingen. Een calamiteitenmelding moet de eerste werkdag na de melding verantwoord worden bij de Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (toezichthouder WIBON). Oordelen zij dat de melding onterecht was, dan leggen zij mogelijk een boete op. Gebruik voor de verantwoording het formulier op de website van Rijksinspectie Digitale Infrastructuur: https://www.rdi.nl/onderwerpen/kabels-en-leidingen/calamiteitenmelding.

Zelf eens zien hoe calamiteitenmeldingen ingevoerd kunnen worden in Mister KLIC? Plan dan een demo in door te bellen naar 030-2270031 of stuur een mailtje naar info@misterklic.nl. We laten het graag eens zien!

Ons aanbod

Mister KLIC biedt handige oplossingen voor alles omtrent KLIC-meldingen. Bekijk daarom snel het aanbod van Mister KLIC.

Meer nieuws

Sidebar afbeelding

Hoe klantsuccesmanager Pim nieuwe klanten welkom heet Ʃn fan maakt

Pim helpt als klantsuccesmanager al onze klanten om het maximale uit Mister KLIC te halen. In dit interview laten we Pim aan het woord over zijn werkzaamheden..