Nieuwsbericht afbeelding

Even voorstellen: onze klantsuccesmanager Pim!

Naast de uitgebreidste applicatie voor KLIC-meldingen tegen de gunstigste prijs biedt Mister KLIC zijn klanten nu ook standaard de beste service. En daarvoor is deze man aangesteld: Pim van Hemert.

Als klantsuccesmanager helpt Pim klanten van Mister KLIC het maximale uit de applicatie te halen. Dat doet hij door iedereen bij de start van de samenwerking wegwijs te maken in de applicatie, feedback op te halen en ze bij te praten over nieuwe functionaliteiten. Zodat ook die weer maximaal benut kunnen worden. Daarnaast is hij een enthousiast eerste aanspreekpunt bij alle vragen en opmerkingen van onze klanten, met als doel samen een groot succes te maken van het gebruik van Mister KLIC. En jazeker, ook Pim zijn ondersteuning is standaard inbegrepen in het aanbod van Mister KLIC.

 Nog even over Pim zelf: 24 jaar, student studie Sociale Geografie en Planologie, liefhebber van avontuur, muziek, reizen en zijn motor.

Pim over zijn rol bij Mister KLIC: “Voor Mister KLIC is de samenwerking met haar klanten heel belangrijk om de applicatie voortdurend te verbeteren. Als klantsuccesmanager vind ik het leuk om aan die (door)ontwikkeling te kunnen bijdragen.”

 Naast klantsuccesmanager is Pim ook het zonnetje in huis bij Mister KLIC. En nu dus ook bij zijn klanten.

Ons aanbod

Mister KLIC biedt handige oplossingen voor alles omtrent KLIC-meldingen. Bekijk daarom snel het aanbod van Mister KLIC.

Meer nieuws

Sidebar afbeelding

VoorInfra: “Mister KLIC werkt makkelijk en snel voor de mensen binnen én buiten”

Eerder in de reeks studycases zijn onder andere Unihorn, CIAG en TenneT aan het woord geweest. Nu spreken we VoorInfra, het ingenieursbureau.